“Hayatla ilgili anlamadığım birçok şey var ama yıllar boyu tek bir şeyi öğrendim: Çiçeklerin insanların ruhuna ulaşma konusundaki gücünü asla hafife almayın.
Bu bir roman değil, bu yaşananların ta kendisi. Sovyetler Birliği’nin Afganistan’a açtığı savaş...Bir sonraki nefeslerinin garantisi yok. Kadınların neredeyse yaşamaya şansı yok. Hayatlar nasıl karartılıyor okudukça daha iyi anlıyorsunuz. Meryem ve Leyla’nın hayatlarının birleşmesini, Raşit’in vicdansızlığına karşı verdikleri savaşı içiniz acıyarak okuyacaksınız.