Etkileyici bir Aşk hikayesi...
Kitapta üç kadından bahsediyor. Henriette,Arabelle ve Natelie. Kitap Feliks'in Natalie mektup yazması ile başlıyor yaşadıklarını,hayatını ve baloda görüp aşık olduğu Henriette ile devam ediyor. Hayatına büyük yön veren Henriette ile. Daha sonra Arabelli ile karşılaşıyor aslında burada bir soru geliyor akla Ruhu besleyen bir aşk mı yoksa bedeni besleyen bir aşk mı ? Feliks bu sorulara yanıt bulamıyor ve seçim yapamıyor. İlk başta ruhunu besleyen bir aşkı tercih etsede daha sonra Arabelle bedenini besleyen bir aşkı tercih ediyor ve ne yapacağını bilmiyor ve kitabın sonunda kitabın ana fikri çıkıyor ortaya.
Ben keyifle okudum umarım sizde keyifle okursunuz. :)