Her zaman bu kadar kötü değildi ama büyümek, ebeveynlerimizin de birer insan olduğu gerçeğini idrak etmemizi sağlıyordu. Bazen bizi çıldırtsalar da onların da bizim gibi hatalar yapabilen insanlar olduğu gerçeğini.
Önemli olan ne kadar cesaretin olduğu ve bu işe ne kadar emek verdiğin. Birileri sana övgüler yağdıracağı için değil, tam tersine daha önce kimse sana övgüler yağdırmadığı ve başarın buna bağlı olmadığı için uğraşman. Dışarıda sürekli şımartılan ve hayatları boyunca alkışlanan o adamlar, kendilerinden başka güvenecekleri kimse kalmadığında ilk pes edenler olacak. Ama sen öyle değilsin çünkü hayatın boyunca karşılaştığın şey zaten buydu.