Yaşamda adaleti aramak için koşullanmışız ve bulamadığımızda, öfke, endişe ve hayal kırıklığı hissetmeye eğilimliyiz.Aslında, sonsuz gençliğin kaynağını ya da benzer bir miti aramak da eşdeğer üretkenlik taşımaktadır.Adalet var olmamıştır.Hiç olmadı ve hiç de olmayacak.Kuşlar solucanları yer.Bu solucanlar için adil değil.Dünyada adalet olmadığının farkına varmak için doğaya bakmanız yeterli.Kasırgalar, gelgitler, seller, kuraklıklar hepsi haksızlık.
Bir insanın yaptığı şeye sinirlenmek kesinlikle doğrudur.Ancak bir insanı etiketlediğinizde, onun kötü bir ruhu olduğu izlenimini edinirsiniz.Öfkenizi o insanın "ne" olduğuna yönlendirirsiniz.