📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Fethi ağabey, fakire “Cebinde daima bozuk para olsun, yolda gördüğün yoksul insanlara o bozuk paralardan ver ve elini cebine attığında da ne kadar verdiğine bakma” derdi.
Varsınlar bize akılsız desinler, biz yine de vermeye devam edelim. Göreceksiniz ki bir süre sonra insanlar sizi muhabbetle kucaklayacaklar. Verdiğim zaman bana “Senin aklın yok mu?” diyorlardı. Ben de onlara “İnsanların hakkıdır” diyordum. “Senin kazancında onların ne hakkı olabilir?” diye sorduklarında da derdim ki, “Ezelden onların hakkı.” İmkânım ölçüsünde veriyorum, bu vakte kadar da hiçbir zararını görmedim.