Fakat hayat dediğin cehennemin bir parçasıdır, hani derler ya 'Dünyada güzellikten çok kötülük vardır, ' diye, gerçekten de öyle. Mutluluğa atılan her adım beraberinde binlerce kötülük getirir.
Ah Tanrım ! Zaman geçecek, bizler de sonsuza ayrılıp gideceğiz yaşamdan. Yüzlerimiz, seslerimiz, kaç kişi olduğumuz, hepsi unutulacak. Ama acılarımız, bizden sonra yaşayacak olanlar için sevince dönüşecek; mutluluk, dirilik düzenlik egemen olacak dünyaya. Minnetle, hayır duasıyla anımsayacaklar bugün yaşayanları.