Sonra elini salladı,
Allah kahretsin yani erkeklik olmasa ağlayacağım be.
3-5 gün gelemedim kendime.
Ya buram yanıyor abi nah buram.
Direksiyon, yol, taş, viraj.
Yav trafik memurunu Türkan görüyorum iyi mi?
Sebebsiz yere doluyor gözlerim.
Ne yemek ne içmek, durup dururken bir ağlama.
Özlüyorum be.
“Ne oluyorsun?” dedi Ekrem.
Hiç dedim ama ısrar etse de anlatsam diye içim gidiyor.
Sonra baktım üstelemedi, ben kendiliğimden döküldüm.
Yani ihtiyaç abi anlarsın.
“Bana bak.” dedi Ekrem. “Sen kim o kim?
Babasının yanında yirmi tane Osman çalışıyor.” dedi.
“Kapısının önünde on kişi nöbette.” dedi.
Ben de onbirinci olurum dedim, yattım nöbete iyi mi?