Ecrennaz

Ecrennaz
@Ecrennaz
///Gün gelir gidersem şayet; Öyle severekten gideceğim...///
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Geçer
"Geçer elbet efendim.. Bazısı teğet geçer, bazısı deler geçer, bazısı deşer geçer, bazısı parçalar geçer; Ama mutlaka geçer." Oğuz Atay...
Kim bilir ıslandığım kaçıncı yağmurumsun...
Kırdığın kadehte kalan ömrümden,  Ağlarsın içtiğin yılları bilsen. Hicrinle sararıp solan ömrümden,  Ağlarsın biçtiğin dalları bilsen. Sefiller gücünü bende sınadı,  Kimi kaçık dedi, kimi bunadı;  Berdûş eleştirdi, sarhoş kınadı,  Ağlarsın düştüğüm dilleri bilsen. Ar ettim sakladım uğraşlarımı,  Haberdâr etmedim sırdaşlarımı. Gizlemek isterken gözyaşlarımı,  Ağlarsın seçtiğim yolları bilsen. #CEMAL SAFİ
Sonra elini salladı,  Allah kahretsin yani erkeklik olmasa ağlayacağım be.  3-5 gün gelemedim kendime.  Ya buram yanıyor abi nah buram.  Direksiyon, yol, taş, viraj.  Yav trafik memurunu Türkan görüyorum iyi mi?  Sebebsiz yere doluyor gözlerim.  Ne yemek ne içmek, durup dururken bir ağlama.  Özlüyorum be. “Ne oluyorsun?” dedi Ekrem. Hiç dedim ama ısrar etse de anlatsam diye içim gidiyor. Sonra baktım üstelemedi, ben kendiliğimden döküldüm. Yani ihtiyaç abi anlarsın. “Bana bak.” dedi Ekrem. “Sen kim o kim? Babasının yanında yirmi tane Osman çalışıyor.” dedi. “Kapısının önünde on kişi nöbette.” dedi. Ben de onbirinci olurum dedim, yattım nöbete iyi mi?