Dediğiniz gibi olsaydı evet dengeli olurdu. Fakat tepkilerden ötürü kaldırılmıştı yazarlar kısmından ve gündem değişince tekrar yazarlar kısmında göründü. Bunda herhangi bir denge göremedim açıkçası. Boykot edenleri; bakınn biz de o yazarı kaldırdık diyip kandırdılar.
Not: Boykot edenler zaten etmeye devam edeceklerdir bu uygulamada olması çok da bir şey ifade etmiyor .Sadece neden bizimle dalga geçer gibi kaldırıp tekrar koydular ,amaçları neydi?