Büyüdükçe artık bedenimizin değil, ruhumuzun acıdığı şeyler yaşamaya başlarız. Benim başıma neden bu geldi derken bulursun kendini. Ama nasıl bu darbeler olmadan elinizdeki heykelcikler ortaya çıkamazsa, hayatın ruhumuza yaşattığı acılar olmasa da biz, biz olamayız, olgunlaşamayız. Çünkü acı hisseden kişiden bir şey doğar: İntikam ya da anlayış...
Çünkü yola çıktığınızda tek ihtiyacınız, inanç ve size inanan bir kaç kişiden başka bir şey değildi. Adımlarınızı temiz attığınız sürece gerisini hayat mutlaka verirdi.