eda

eda
@Eda1a2a
Herkese teşekkür etmişim Bi' kendime etmemişim Neden acaba ben kendime, Bi' türlü yetmemişim? Kendime teşekkür ederim Ben, ben olduğum için Kendime teşekkür ederim Bana inandığı için Kendime teşekkür ederim Hayaller kurduğu için Kendime teşekkür ederim Hep elimden tuttuğu için
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Siz neyi hissetmeye karar verirseniz, onu deneyimlersiniz. Evren içinizde var olan tüm isteklere cevap vermek için dizayn edildi. Olayları akışına bırakmayın, sadece isteyin ama neyi istediğinize dikkat edin. Çünkü yeterince isterseniz mutlaka sizin olur....
İnsanlar kendilerinden o kadar uzaklaşmış ki, buraya neden geldiklerinin bile farkında değiller. Hele bir de ait olmadıkları bir eğitim alsınlar, üniversite de falan... iyice kafa karışıyor. Kendileri olmadıkları İçin sürekli değişip başka birisi olmaya çalışıyorlar. Ama hayat hepimizden daha akıllı, başkası olmamıza da izin vermiyor. Sürekli şekil değiştiren yaratıklar haline geliyoruz, ta ki kendimize geri dönene ya da ölene kadar...

eda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·351 syf.·
14 günde okudu
·
2023 2. kitabı
Doğan Cüceloğlu
8.6/10 · 4.347 okunma
Eğitimimizde sevgi, hizmet, yardımlaşma, insan onuruna saygı, kalite gibi temel evrensel değerler yer almıyor. Türkiye’de eğitim, çocukların kafalarına malumat yığma düzeneği olarak işliyor.