Eda Ünveren

Eda Ünveren
@Eda92
Ve şimdi şöyle dua ediyorum Tanrı’ya : Olanlar oldu Tanrım Bütün bu olanların ağırlığından beni kolla!
Reklam
Çok şey görmüşüm gibi , Ve çok şey geçmiş gibi başımdan , Ah..dedim sonra Ah!
Sayfa 14·Kitabı okudu
Yapıştırsam da parçalarını hayatımın Su sızdırıyor çatlaklarından..
Sayfa 13·Kitabı okudu
Alıntı
Ne tuhaf bir zaman bizimkisi ki iyilik , kötülüğün yaldızları katında saklanmak zorunda kalıyor.
Sayfa 189·Kitabı okudu
Ağızdan çıkan sözler yürekte izler bırakır;yazılanlarsa ölü deriden yapılmış bir kapağın altında soğur gider.
Sayfa 165·Kitabı okudu
Reklam