Eda Nur BARMAK

Eda Nur BARMAK
@EdaNurBrmk
Samsun
Ordu/Akkuş, 19 Temmuz
22 okur puanı
Mart 2020 tarihinde katıldı
"..beni dinleyeceğin bu çeyrek saat yüzünden yorulma, çünkü ben seni bütün bir hayat boyunca sevmekten yorulmadım."
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Eda Nur BARMAK

, bir kitabı okumaya başladı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,8bin okunma
DRACO: Hermione Granger - Hermione Granger bana patronluk taslıyor (Hermione ona dönünce gülümser. ) üstelik hafiften hoşuma da gidiyor gibi.
Sayfa 327·Kitabı okudu
SCORPIUS: Bütün istediğim Hogwarts 'a gitmek ve birlikte kargaşa çıkaracak bir arkadaş bulmaktı. Tıpkı Harry Potter gibi. Ve oğluyla birlikteyim. Ne çılgınca bir şans bu.
Sayfa 131·Kitabı okudu

Eda Nur BARMAK

, bir kitap okudu
Puan vermedi·360 syf.·
6 saatte okudu
·
2021 9. kitabı
J. K. Rowling
7.1/10 · 12bin okunma