Eda

Eda
@EdaSever
Gerçekten bir ahmaklık numunesiyim.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Aydınlık, hasta gözleri nasıl incitiyorsa, saadet de hasta gönülleri öyle sızlatıyor. Hasta gözler gibi hasta gönüller için de karanlıktan iyi ilaç yok.
"... ümitsiz hastalıkların, mukkader, felaketlerin son bir ilacı vardır: Tahammül ve tevekkül. Elemlerde bir gizli şevkat var gibidir. Şikayet etmeyenlere, kendilerini güleryüzle karşılayanlara karşı daha az zalim olurlar. "
Elbet daha iyi bir insan olduğumu iddia edecek cesaretim yok ama daha mutlu bir insan olduğumu biliyorum
Kitap bile okuyamıyorum Allah belasını versin bu KPSS nin