Kitap çok yalın ve sade anlatılıyor okurken yazarın bazı cümleleri çok fazla tekrar etmesi biraz yorucu olabiliyor onun haricinde çok güzel bir kitap okumalısınız
Kadınların tarihte neden olmadığını kadınların kendilerine ait bir odanın önemini anlatan 120 sayfada insanı çok etkileyen bir kitap kitabı okurken yazarın zihninde dolaşmak insana ayrıca güzel hissettiriyor. Bu kitabı lütfen okuyun