Eda

"bir yere giderken başımıza bir sürü şey gelebilir, yollar bizi yorabilir, hava bizi üşütebilir ve hatta terletebilir, ayağımıza taşlar takılabilir, böcekler bizi ısırabilir, rüzgâr bizi savurabilir. karşımıza insanlar çıkabilir, âşık olabiliriz ve hatta terk edilebiliriz. insanlar bizi güldürebilir, ağlatabilir. birileri bizi mutlu edebilir ve hatta üzebilir. bazen yürür bazen koşar ama bazen de dizlerimizin üstüne yığılıp kalabiliriz. bir yere gitmeye karar veririz, yola çıkarız, ama o yolun sonuna bazen ulaşamayabiliriz. ama bunun bir önemi var mı? çünkü yol bizim onun sonuna ulaşabilmek için yaptığımız her şeye şahit, yollar bizim üstlerinden geçerken çektiğimiz acılara, döktüğümüz gözyaşlarına şahit. varsın ulaşamasın ayaklarımız o yolun sonuna. o yollarda düşmek bile güzel."
Reklam
"Oysa emin olduğum birşey vardı,hayatı çözmenin sırrı insanın yaşında değil, yaşadıklarındaydı."
1000Kitap