Eda Beste

Ama onun bana değil, kendine ağladığını anladım. İnsan karşısındakine ağlamaz; ona bakar, ona ağlıyormuş gibi yapar ama asıl kendine ağlar.
Sayfa 117·Kitabı okuyor
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
'Ruhun gerçekten karanlıklar içine düştüğü gecede saat daima sabahın üçüdür.
Sayfa 127·Kitabı okudu
Özgürlük eğreti dengedir, biraz ortama ait olmamaktır." "Ortama ait olmama fikri hoşuma gitti."
“Zaman öldürmek. Ne aptalca bir tabir. Zamanı öldürmemize falan gerek yok, o zaten bize ihtiyaç duymadan geçip gidiyor," dedi babam.
Ben kendi kendimin annesi, babası, dayısı, amcası, teyzesi, uzaktan akra-bası, çocuğuydum. Kızılacaksa kendi kendime kızardım.
Sayfa 83·Kitabı okuyor