Balık denizi hatırlamaz, sadece yaşar.
Ne zaman hatırlamak zorunda kalır?
Artik eskisi gibi yaşayamadiğında..
Sular ya kirlenmiştir ya da çekilmeye başlamıştır.
Nerede en az iki insan varsa orada
muhakkak bir manipülasyon vardır çünkü orada artık bir güç mücadelesi söz konusudur. Hatta insan yalnız kaldiğinda bile içindeki diğer sesle, kendiyle dahi bir güç mücadelesi yasar ve insan oğu zaman kendisinin de manipülatörü olur.
Bir sürü farkındalıklar elde ediyorsunuz, bakış açınız düşünme biçiminiz değişiyor zorluklar yaşıyorsanız ve içinden çıkamıyorum diyorsaniz muhakkak okuyun . Düşünme şekliniz hayatınızı yönlendirir ve bilincaltinizin hayatiniza yön verdiğini unutmayın ne düşünürsek başımıza o gelir korkularimizdan arinalim kendimizi fark edelim.