"...hiç bir şey toptan iyi ya da toptan kötü değil. İyiler de var, kötüler de... Ama beyin hep kötüleri seçiyor bizi korumak için. Kötü anılar biraz fazlaysa veya hayatımızda derin izler bıraktıysa, işte o zaman iyi anılar hiç yokmuş gibi geliyor insana. Oysa oradalar, tüm anılar orada, eğer elimizi uzatıp değmeye çalışırsak iyi olanlara da dokunabiliyoruz."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"-Bu anlattıklarınız, bunları nereden biliyorsunuz? Hangi kitapta yazıyor?
-Bazı şeyler kitapta yazmaz ki evlat, bazı kitaplar bunları yazmaz. Her kitap bir şeyleri öğretmek ya da hatırlatmak için değildir. Hatta bazen bazı kitaplar unutturmak içindir.
-Peki o zaman gerçek değil mi bunlar?
-Gerçek, inandığındır evlat."