Birgün şans eseri arkadaşımla gittiğimiz bir cafede bilin bakalım kimi gördüm.?
Bana sürekli vaktinin olmadığını, müsait olmadığını söyleyen onu gördüm. Gayet mutluydu, karşısındakine de gayet yakın davranıyordu. Sonra arkadaşıma dönüp dedim ki; "Vaktim yok diye birşey yok kardeşim, gönlüm yok diye birşey var. Gönlüm olsada gayretim yok diye birşey var," dedim ve kim söylemiş bilmiyorum ama o çok sevdiğim sözü ekledim: *"Çalı bile itmiyor kendisine sığınan kuşu, denk geldiğimiz şu kalplere bak."* Birinin hayatında zamanına ortak olmak için boş zamanının gelmesini beklemeyin. Sevmek, değer vermek zaman yaratmaktadır, boş zamanları doldurmak değil.