Şeyh'in bir başka sözünü hatırlıyorum şimdi: "İyilerle yoldaş erektiğ ol, geride çok az gül kaldı." Allah yolunun her yolcusu birer son güldü, geçip giden güller ise bize yolu göstermiş iyilerdi. Öyle ya, bakabilenlere ve görecek gözü olanlara hidayet veriliyordu. Hem yolcunun, iyilerin çok az kaldığını ve çok yakında rüzgârın gülleri talan edeceğini unutmaması da gerekirdi.