Eda

Eda
@Edactrkk
Bildiklerimi ezberlemeye değil, bilmediklerimi öğrenmeye...
Doğuyoruz, bedenimizi canlı tutacak kadar bize yiyecek veriyorlar, aramızda gücü yetenleri son nefesine kadar çalıştırılıyor ve çalışmayacak duruma geldiğiniz anda da en vahşi bir acımasızlıkla bizi boğazlıyorlar.
Reklam

Eda

, bir kitabı yarım bıraktı
Niccolo Machiavelli
8/10 · 20,4bin okunma

Eda

, bir kitap okudu
Puan vermedi·184 syf.··
10 saatte okudu
·
2023 14. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.9/10 · 159,7bin okunma
Çünkü bizler, az ya da çok, yaşamak alışkanlığını yitirimiş, aksaya aksaya yürüyen insanlarız. Hem de gerçek " canlı yaşam " dan tiksinecek, onun lafını bile işitmek istemeyecek kadar yaşama yabancılaşmışız.
" Ey insanlar, bırakın beni!" Diye bağır," Bırakın da çıkıp biraz daha yaşayayım! Dünyayı tanımadan yaşadım, yaşamımın değerini bilemedim, Sennaya batakhanelerinde tükettim kendimi... Ne olur , ey iyi insanlar, ben dünyama doyamadım!"