18 yaşlarımda olsaydım ve yeraltı edebiyatına yeni başlamış biri olsaydım seveceğim bir kitap olurdu muhakkak.Anlatımı akıcı ve dili sade film tadında sürükleyici bir kitaptı.Sonunu güzel bağlamış fakat çok fazla tesadüf vardı bu kadar da olamaz dedirten.
Bana göre daha farklı daha ayrıntılı anlatılabilirdi olaylar biraz yarım kalmış hissi veriyor bazı yerler çabuk geçiştirilmiş.
BunaltıBurak Parmaksız · Doğan Kitap · 2017336 okunma
Bütün hikayeleri birbirinden güzel bir öykü kitabı.Murat Gülsoy’un o içten samimi dilini her satırında hissediyordunuz.Başından sonuna bütün hikayelerini çok sevdim.Öykü severlere tavsiyemdir.