İdare adamları iyi veya kötü,kahraman veya zalim olsun,onlar kendi milletlerinin birer yansıtıcısıdır.Onlar milli ruhun birer kopyasıdır.Onlar halk kitlesinin içinden doğmuştur.Bir millet nasılsa idare adamları da onun gibidir.İşte bundan dolayıdır ki eskiden beri ’Her millet layık olduğu idareye ve idare adamlarına sahip olur ‘denilmiştir.