Senin buraya gelmenin sebebi sadece bizim “Gel”dememiz değil, ayrıca onların sana “Git”demeleri.Hiç kimseye ‘kötüdür’deme.Aslında onlar,bilmeden iyilik eden insanlardır.
Benim durumum ,bir ateşin yanındaki kişinin durumuna benzer.Ateş yanıp etrafı aydınlattığı zaman, pervaneler ve diğer bazı böcekler kendilerini ateşe atmaya başlarlar.Adam yanmamaları için onları ateşten uzaklaştırmaya çalışır, fakat onlar buna rağmen kendilerini ateşe atarlar.Aynı şekilde ben de sizleri eteklerinizden tutup cehennem çukuruna düşmekten alıkoymaya çalışıyorum ;”Buraya gelin ,ateşten uzaklaşın ,buraya gelin ,artık ateşten uzaklaşın “diye bağırıyorum.Ama ne var ki ,sizler elimden kurtulup doğruca cehennem çukuruna koşmaya devam ediyorsunuz.(Hz.Muhammed(s))