Eda ÜLKER

Eda ÜLKER
@Edaulkr

Eda ÜLKER

, bir kitap okudu
Puan vermedi·80 syf.·
2026 1. kitabı
Stefan Zweig
7.4/10 · 151,1bin okunma
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Işıkları yeni yanmış bir şehrin parıldayan keskin bıçağı saplanıyordu yalnızlığımın böğrüne.Akşamları akrepler çıkıyordu kuytularından.Ya ölürsen ya ölürsen ben yalnızlıksız ne yaparım? Sen ölme yalnızlığım! Sen olmayınca eğreti duruyor yabancılığım bu şehirde.Beni yalnız bırakma.Sen benim biricik dostumsun.Kızma bana Koruyamadım seni.Hazırlıksız yakalandım ben bu şehrin ışıklarına, neon lambalarına.İşte şimdi dönüyorum kendi karanlıklarıma.Yaralıyım, yalnızım, yabancıyım bu şehirde.Bu şehri çekemem sensiz.
1000k

Eda ÜLKER

, bir kitabı yarım bıraktı
Stefan Zweig
7.6/10 · 266,8bin okunma
Çünkü ben seni ömrüm boyunca sevmekten hiç yorulmadım.
1000k