Bir kitap okudum, gökyüzündeki uçurtma hikayesinin içimi bu kadar burkacağını bilmeden.
Diğer okuyanlar neler hissetmiş ben biraz da onların hissettiklerindeki paylaştıkları duyguları okuyacağım.
Ya siz ne hissettiniz?
Bu kitabı okudunuz mu?
Okumak ister misiniz?
Uçurtma AvcısıUçurtma Avcısı