“İnsan sevmek ve sevilmek arasında bir tercih yapmak zorumda kalsa,bütün keder ve hüznüne rağmen hiç düşünmeden karşılıksız da olsa sevmeyi seçmeli çünkü siz sevilmiyor olsanız, sizden bir şey eksik olmaz fakat sev(e)miyorsanız, kalbinize bir bakmalısınız;acaba hala orada duruyor mu?