Edebiyat

Edebiyat
@Edebiyata_dair
Ne istersen görürsün, Gökyüzüne bakarsan... Ve istersen ölürsün , Gözlerini kaparsan....
“ Ben seni kötüleyemem hiç. Çiçekli bir yol vardı yürüdüm derim. Ayaklarıma dikenler battı ama her ormanda olur böyle şeyler derim. “
Edebiyat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Anlık mutluluklar yaşayıp derin hüzünleri tek başına atlatmayı öğrendiğin vakit kimseye de ihtiyacın olmuyor. Fyodor Mihayloviç Dostoyevski
Edebiyat
Sebahattin Ali
Belki de yeni bir başlangıç yapmanın vaktidir.Yeni bir başlangıç için her şeyi yıkmanın vakti.
Ve kimse bilmezdi o zamanlar Düğüm düğüm içinden geçenleri.
Edebiyat
Bir elim seni çizecek bütün pencerelere. Bir elim seni silecek.
Edebiyat