Tüylerini dökme vakti kuşlar için neyse biz insanlar için de düşkünlük ve mutsuzluk dönemleri aynı zor zamanlar. Böylesi bir tüy dökme döneminde ömrü boyunca kalabilir kişi ya da atlatır yenilenmiş olarak yaşama döner...Ama her ne olursa olsun başkalarının gözü önünde yapılmaz bu çünkü hiç de eğlenceli bir şey değil... Öyleyse saklanmakta başka bir çare yok.İyi ya öyle olsun.
Yine de sürdürüyorum yorgunsak eğer bu daha önceden çok uzun bir yol yürüdüğümüzden değil midir? Ve insanın yeryüzünde verilecek bir savaşı olduğu doğruysa, o bezginlik duygusu ve başının yanıp tutuşması uzun süredir mücadele ettiğimizin bir göstergesi değil midir?