" Yaradan, yarattığı için en hayırlısını bilendir; dileme, dilenme, isteme ve bekle... En iyisi her zaman senin içindir. Kötünün içinde barınan mükâfatını bekle..."
@nazanarisoy_
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
" Bataklığa bir kere girersin ve kurtulsan bile yürüdüğün yol boyunca paçana yapışan çamur, seninle birlikte sürüklenir. Yolunu İyi seç..."
@nazanarisoy_
"Şüphesiz, her insan bir hikâyedir. Yaşanan iyi ya da iyinin olmadığı o kara boşlukta ilerlerken belirsizliklere, çaresizliklere; ayağımıza takılan, bizi tökezleten engellere, dik durmamızı zorlaştıran tüm fırtınalara rağmen yılmadan, hayatımızı renklendirmekten vazgeçmeden, duruşumuzu bozmadan; insanlığımızı değiştirmeden, başkalaşmadan, benzeme hevesi olmadan yaşayabiliyorsak, insan olmanın hakkını veriyoruz demektir."
@nazanarisoy_