Edward.Who

Edward.Who
@EdwardWho
10/10
·
Beğendi
Tokyo gul serisini yaklaşık 4 ay önce internetten zaten bitirmiştim. Ama bu kitabı birde türkçe haliyle okumak inanılmaz bir tecrübeydi. Insanlar resimdir diyor, çizimdir diyor. Nasıl heyecanlanabilirsin ki, gibisinden sorular soruyorlar. Böyle davranan insanlara önerebileceğim bir numaralı çizgi roman/manga Tokyo Gûl'dür herhalde. Gerçekten kalbiniz yerinden çıkacak gibi oluyor,ne olacağını kestiremiyorsunuz. Ikıncı kez okumama rağmen o adrenalin bir an olsun beni bırakmadı. Olaylar karışık bitiyor ve ne çıkacağını sui işidayı tanımayanlar gerçekten kestiremez. Olay örgüsü harika ve bence hem mangaka hem yazar okuyucularinin bu mangadan ne beklediğini biliyor. Aslında beklediğimiz tek şeye galiba "şaşırtıcı şeyler " genellemesini yapabilirim. Insan yiyen bir yaratikken insanlara hala sevgi göstermeye çalışan yüce gönüllü insan Ken Kaneki'ye selam olsun...(ciddiye almayın lütfen ._.)
Tokyo Gul 14. CiltSui Ishida · Gerekli Şeyler · 2017238 okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
8/10
·382 syf.··
2017 193. kitabı
(Biraz spoiler içerir) Yani insanı insandan iğrendiren bir kitap ve inanıyorum ki kitaptaki herşeyin gerçekleşme ihtimali var. İnsanlar önce Mars'ı keşfetti, ama Marslılar neler olacağını sezdi, bizi öldürdüler, öldürdüler, öldürdüler. Ama biz de önce Mars'ı bitirdik, son Marslıyı ellerimizle öldürdük belki de,sonra ne mi oldu? Dünyayı da bitirdik,insanlık her manada yok oldu, bir avuç insan kaldı koca evrende. Onlar neslimizi Mars'ta devam ettirecek, pardon artık onlar Marslıların neslini devam ettirecek. Biz insanlar herşeyimizi bencilliğimizle yok ettik... okunması gereken,bana kalsa meb müfredatına koyacağım bir kitap,keyifli okumalar ^^
Mars YıllıklarıRay Bradbury · İthaki Yayınları · 20132,199 okunma
Puan vermedi·352 syf.··
2017 192. kitabı
Haruki murakamidem bahsedildiğini sıklıkla duydum,japon olduğu için bir hayranlik bile duymaya başladım daha okumadan. Ama galiba o hayranlığı beslemek için okumam gereken bir kitap değildi. Yani bu hikayelerden o kadar çok varki,keşke bunu murakamiden işte şimdi etkilenecegim düşüncesiyle okumasaydım, hata bende biliyorum, ama hayal kırıklığına uğradım işte. Olay kendi için de çok güzel, olay akıyor gidiyor,başından ne olacak ne olacak diye kalkamiyorsuniz ama ben tahmin ettiydim ne olacağını biraz,belli gibiydi. Ama sonunu daha aksiyonlu beklerdim (erotizm aksiyonu değil.-_-). O da murakamiye özgü herhalde,önümde bir 8 kitabı daha var,umarım onlarda aradığımı bulurum. Keyifli okumalar ^^
İmkansızın ŞarkısıHaruki Murakami · Doğan Kitap · 201513,9bin okunma
Puan vermedi·88 syf.··
2017 189. kitabı
Okuduğum 2. Arka Kapak sayısı. Okumak istediğim birçok yazarın kitabıyla karşılaştım. Özellikle yukio mişima'ya ayrılan bölümü herkese öneririm. Japonlar bana hep garip gelmişti, hala geliyor ve onlara olan ilgimi mangadan öteye Haruki Murakami'yle geçiriyorum şuan. Bir hayli merak ettiğim Haşlanmış Harikalar Diyarı ve Dünyanın Sonu'nu okuyorum yavaş yavaş. Birkaç kitabı daha indirdim,daha sonrasında Yukio Mişima'nın 4 lü serisine başlayacağım inşallah. He Arka Kapak diyordum. Bende "Kitabı okumayan ama filmden ötürü Tolkien'e hayran olan giller"denim. Neden? Gözümü korkuttular,ama galiba şimdi hazırım, hele bir japon edebiyatını biraz okuyayım,tüm filmlerini izlediğim hobbit'i ve yüzüklerin efendisi serisini okuyacağım. Okul açılacak, aslında ingilizce eserler okumaya devam etmem gerek ama işte, okuk açılsın bakarız...umarım. Bu sayı beni etkiledi,sırça fanus'a da en yakın zamanda başlayacağım. Ne çok kitap ve ne kadar az zaman...
Arka Kapak - Sayı 22 (Temmuz 2017)Arka Kapak Dergisi · Arka Kapak Dergisi · 201731 okunma
Puan vermedi·232 syf.··
2017 172. kitabı
Ajin'le beraber ilk mangamdı. Ilk manga deneyimimi hazırlık sınıfında yaşamıştım ve bir daha bırakmadım, bırakamadım. Kendime tam olarak otaku(manga anime hayrani,aşırı hayranı) diyemem henüz, o safhaya gelmek için (her ne kadar yüzlerce manga okusam da) psikolojik olarak da kendinizi bu dünyaya hazır etmeniz gerekiyor, ama benim için bu olaykar hayal ürününden başka birşey değil. Dediğim gibi ilk mangam Tokyo Gûl oldu. Animesi olan(2 sezon ama animesinin mangayla alakası yok) türkçe serisi bitmiş olan ve :re serisini heyecanla bekledigim bir manga. Konu olağanüstü tabii ki,insan yiyen insan görünümlü yaratıklar. Ancak insan eti haric sadece kahve içebiliyorlar, bende bir gûl olabilirim,damak zevkimiz uyuşuyor sani ^^. Yani manga olarak bir şaheser sui ishida her gün kendini gelistirdi ve manga şuan hala en çok okunanlar listesinde. :re serisi şuan internette ingilizce olarak devam ediyor,139 bölümü yaklaşık her bölüm 20 sayfa olacak şekilde mangafox,mangarock,batato gibi sitelerde ve uygulamalarda mevcut. Birkaç ay sonra da (inşallah tüyap kitap fuarında) :re serisi çıkacak. Tür olarak TG ye benzemeye çalışmış birçok manga var mangaka var ama ne ishida nın ne de TG'nin tırnağı olabilirler. Şiddetle öneriyorum tüm kitap severlere >3<
Edebiyat
Tokyo Gul 1. CiltSui Ishida · Gerekli Şeyler · 20151,847 okunma