Edward.Who

Edward.Who
@EdwardWho
8/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2018 1. kitabı
Evveeeet, uzuuuun çoooook uzun bir aradan sonra okuduğum ilk güncel romandı. Neden okumayı bıraktığımı anladım çünkü hem başlayınca bırakamıyorum hem de edebî/ ilmî açıdan bir klasik kadar getirileri gerçekten yok. Ve bazı türleri sadece boş vakit kaybı, ki birçok yaşıtım cinsellik, sapıklık ve yozlaşmış düşüncelerle dolu kitapları okuyor, ben de okudum ne yazıkki. Sanki kurtuluş yok hayatı boş eğlenmek için gelinen bir yer olarak gören insanlardan. Ama cidden... Kitap harikaydı! Öldüm, bittim. Hiçbir pişmanlığım yok 2018'in ilk kitabı bu kitap olduğu için. Ne cinsellik var ne ergenlik ne klişeler... Tadına varamadım ve okuma süresi çok kısa sürdü. Pür-ü pak bir kitap. Gerilim kitabı deniliyor ama belki de nöbetçiyken okuduğum için gerilimi kaçtı. Sıkılmadım, betimlemelerden bunalmadım. Kafam dağılsın, ama okuduğum kitabın tadı şöööyle damağımda kalsın diyorsanız nacizane fikrim bu kitabı da okunacaklar listesine eklemeniz. Gereksiz bir kitap değil, hani bence kafa bile karıştırıyor düşündürüyor bir yerde. Sadece Malorie nin iç sesleri biraz beni yordu, hani o kadar iç sese gerek yoktu, o gerilimi almadım içindeki karmaşayı okurken. Ben sevdim, umarım bu kitabı sevenler artar. Herkese iyi ve faydalı okumalar ^^
Edebiyat
KafesJosh Malerman · İthaki Yayınları · 201814,7bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!

Edward.Who

, bir kitap okudu
8/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2018 1. kitabı
Josh Malerman
8.3/10 · 14,7bin okunma
Kendime not: Seneye okuma hedefini düşük tut.
Az önce yarım sayfalık bir ileti yazdım ve paylaşılamadı, tekrar yazmaya hevesim kırıldı ama siz uzunmuş gibi davranın. ...Uzun lafın kısası, bu sene kendime koyduğum hedefe ulaşamıyorum. Çok çabaladım ama tatil harici derslerden ve aktivitelerden vakit bulamadım. Aslında dergileri ve mangaları sayarsam sitede yazanı olmasa da aklımdakini gerçekleştirmiş olurum ama kitap kitaptır yani. Elhamdülillah bu sene herşeyi okumaya çalıştım, farklı kültürlerden dillerden coğrafyalardan ve türlerden okudum, kendimi geliştirmeye çalıştım ve işin garip tarafı, bu uygulamayı yükledikten 2 3 ay sonra adam akıllı kullanmaya başladım. Burada aktif olmak demek, kitap okuma şevkimin başkalarının hızlı hızlı birçok kitabı okumasını görerek artması, birçok üyenin okuduğu kitapları keşfetmek ve hani ilimle uğraşmak demek ve ben bundan memnunum. Hani aktif dediğim günde yarım saat dolanırım uygulamada, o ailenin üyesi değilim çünkü nadiren sesim çıkıyor, pek arkadaşlık da yapmadım ama farklı insanları görmek hoş. Çok şükür birçok üyenin karşılaştığı:Atar yapan depresif ergenler, sizi rahatsız eden sapıklar vb insanlarla karşılaşmadım. Karşılaşsam eğlenirdim de hayırlısı ya. Herkese okumak, hayatı her manasıyla okumak için bol bol zaman diliyorum Allah'a emanet olun ^^

Edward.Who

, bir kitap okudu
Puan vermedi·128 syf.·
Beğendi
·
2017 204. kitabı
Aykut Ertuğrul
7.3/10 · 233 okunma