Edward.Who

Edward.Who
@EdwardWho
Puan vermedi·187 syf.··
Beğendi
·
2018 5. kitabı
Ya kalbim yerinden çıkıyordu! Ne yapmışsın, ne güzel bir eser koymuşsun ortaya be abi. Hakikaten yahu kumar ne bilmem ama içim acıdı her yapılan hamlede, dur dedim yapma Aleksiiii yapma. Kimse dinlemedi, Dostoyevski hiiiiiç dinlemedi. Geç vakitte bitirmiş olmasam sonunda ağlardım hem de acayip ağlardım ama yorgundum ne yazıkki. Bir de tadını çıkara çıkara okuyamadım yahu, kalbim küt küt ata ata o otelden, bu otele; Almanya'dan Paris'e; General'den Matmazellere koşturdum. Yine karakter iç dünyası betimlemelerine bayıldım yine öldüm bittim ben. Çok seviyorum bu adamı ondan belki de... Bence Dostoyevski okumak isteyenler ilk bu kitaptan rahaaatça başlayabilirler. İyi okumalar ×_×
Edebiyat
KumarbazFyodor Dostoyevski · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202388,6bin okunma
Reklam

Edward.Who

, bir kitap okudu
Puan vermedi·187 syf.··
Beğendi
·
2018 5. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.6/10 · 88,6bin okunma
8/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2018 1. kitabı
Evveeeet, uzuuuun çoooook uzun bir aradan sonra okuduğum ilk güncel romandı. Neden okumayı bıraktığımı anladım çünkü hem başlayınca bırakamıyorum hem de edebî/ ilmî açıdan bir klasik kadar getirileri gerçekten yok. Ve bazı türleri sadece boş vakit kaybı, ki birçok yaşıtım cinsellik, sapıklık ve yozlaşmış düşüncelerle dolu kitapları okuyor, ben de okudum ne yazıkki. Sanki kurtuluş yok hayatı boş eğlenmek için gelinen bir yer olarak gören insanlardan. Ama cidden... Kitap harikaydı! Öldüm, bittim. Hiçbir pişmanlığım yok 2018'in ilk kitabı bu kitap olduğu için. Ne cinsellik var ne ergenlik ne klişeler... Tadına varamadım ve okuma süresi çok kısa sürdü. Pür-ü pak bir kitap. Gerilim kitabı deniliyor ama belki de nöbetçiyken okuduğum için gerilimi kaçtı. Sıkılmadım, betimlemelerden bunalmadım. Kafam dağılsın, ama okuduğum kitabın tadı şöööyle damağımda kalsın diyorsanız nacizane fikrim bu kitabı da okunacaklar listesine eklemeniz. Gereksiz bir kitap değil, hani bence kafa bile karıştırıyor düşündürüyor bir yerde. Sadece Malorie nin iç sesleri biraz beni yordu, hani o kadar iç sese gerek yoktu, o gerilimi almadım içindeki karmaşayı okurken. Ben sevdim, umarım bu kitabı sevenler artar. Herkese iyi ve faydalı okumalar ^^
Edebiyat
KafesJosh Malerman · İthaki Yayınları · 201814,7bin okunma

Edward.Who

, bir kitap okudu
8/10
·336 syf.··
Beğendi
·
2018 1. kitabı
Josh Malerman
8.3/10 · 14,7bin okunma
Reklam