Edward.Who

Edward.Who
@EdwardWho
Bir lise sorunsalı
Doktor olmayacaksan ne anlamı var okumanın? Ba dum tıssss
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Edward.Who

, bir kitap okudu
7/10
·79 syf.··
Beğendi
·
2017 49. kitabı
Aleksandr Puşkin
7.5/10 · 1.795 okunma
7/10
·79 syf.··
Beğendi
·
2017 49. kitabı
Maça Kızı'yla alakalı söyleyebileceğim tek şey şudur: Hermann kaşındı. Cidden yahu kimseyi dinleme ama bari ölüyü dinle değil mi? Sonra elinde maça kızıyla kalakalırsın. °~°
Edebiyat
Maça KızıAleksandr Puşkin · Oda Yayınları · 20001,795 okunma
10/10
·80 syf.··
Beğendi
·
2017 47. kitabı
Ay Işığı Sokağı ilk hikayeydi,açıkçası bu hikayede pek birşey bulamadım, yani klasik Zweig hikayesi. Sadece sonu biraz "hee oldu o zaman"dedirtti. Ama Yürek Çöküntüsü içimi öyle bir umutla doldurdu ki... Sahi insan hissizleşebilir mi bu denli? Bu kadar umursamaz olabilir mi..? Bir yandan keşke derken bir yandan da korkuyorum. Hani bir şeyleri hissetmek gerek,ağlamak bağırmak gülebilmek gerek;sadece ölmeden önce değil tabii. Düşünemiyorum. Solomohn(?) Amcanın yaşadıklarını yaşamayı sonra o acıyla her şeyin sıfıra vurmasını ben dahil birçok genç istiyor. Açıkçası yorulmadım desem yalan olur ama...o kadar da değil herhalde. Allah beterinden saklasın ne diyeyim :')
Yürek ÇöküntüsüStefan Zweig · Kırmızı Kedi · 201720,6bin okunma