📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Maça Kızı'yla alakalı söyleyebileceğim tek şey şudur: Hermann kaşındı. Cidden yahu kimseyi dinleme ama bari ölüyü dinle değil mi? Sonra elinde maça kızıyla kalakalırsın. °~°
Ay Işığı Sokağı ilk hikayeydi,açıkçası bu hikayede pek birşey bulamadım, yani klasik Zweig hikayesi. Sadece sonu biraz "hee oldu o zaman"dedirtti. Ama Yürek Çöküntüsü içimi öyle bir umutla doldurdu ki... Sahi insan hissizleşebilir mi bu denli? Bu kadar umursamaz olabilir mi..? Bir yandan keşke derken bir yandan da korkuyorum. Hani bir şeyleri hissetmek gerek,ağlamak bağırmak gülebilmek gerek;sadece ölmeden önce değil tabii. Düşünemiyorum. Solomohn(?) Amcanın yaşadıklarını yaşamayı sonra o acıyla her şeyin sıfıra vurmasını ben dahil birçok genç istiyor. Açıkçası yorulmadım desem yalan olur ama...o kadar da değil herhalde. Allah beterinden saklasın ne diyeyim :')
Yürek ÇöküntüsüStefan Zweig · Kırmızı Kedi · 201720,6bin okunma