Ben bir harbi kaybettim sen ise sadece beni
Çalıştır bakalım saksıyı kimin canı çok yanıyor
Kaç sabahın körüne sen diyerek uyandım
Elini vicdanına koy, kim haksızlık ediyor?
Belki şimdi belki sonra senin de canın yanacak
Belki şu an belki yarın arayacaksın beni
Lakin ben tövbeliyim daha da gülümsemem
Bir asık yüz bir çatık kaş bekleyecek artık seni
Sen orada duvarlarının üzerine taş ekle
Memnun et eşi dostu, beni hiç önceleme
Sakın gelmeyeyim aklına, sevinirim Allah korusun
Buraları takma kafana, işlerini erteleme
Kafamda çivisini ıskalamış çekiç sesleri
İçimde bu son artık diyen bir fitne
Dilimde ezber ettiğim aynı şeytan ayeti
Beraber kaybettik
Ayrı ayrı üzülüyoruz
Çok hoş bir kadınsınız. Bunu size söylemem gerekiyor. Lokanta benzetmesi yapacağım için şimdiden kusuruma bakmayın. Yeni tuzlanmış bir salatalığı andırıyorsunuz bana. Sera kokusu hâlâ üstünde olan ancak birazcık tuz ve dereotu kokusunu da barındıran bir salatalık.