Efsaneye göre Dünya'nın en sadık canlısı Divane kuşudur. Eğer dişisi ölürse erkek olan taş yiyerek intihar eder. Aşkından divaneye döndüm sözü de buradan gelir.
O kadar güzel bir kitap ki... Kitabı üçüncü okuyuşum ve her seferinde daha çok seviyorum daha çok beğeniyorum. Bitince üzüldüğüm keşke yüzlerce sayfası olsa dediğim kitap. Etkisinden günlerce çıkamayacağım bir kitap. Benim için en özel olan kitap..