Çoğu insan kötü şeyler yapıyor çünkü yaşadıkları olay zinciri onları bu duruma sürüklüyor, eyleme geçmek zorunda kalıyorlar ve karakterlerine uymayan bir şey yapıyorlar. Kaç kez, asla yapmaz, sineği bile incitmez, yanlış kişiyi yakalamışsınız, onun katil olmadığına eminim gibi şeyler duyduk? Evet, sineği bile incitemiyordu ve katil değildi. Ta ki can yakana ve katil olana kadar. Uygun koşullar altında neler yapabileceğimizi hiçbirimiz bilmiyoruz. Ya da yanlış koşullar altında.