Her gün yataktan kalktığımda "Bugün güzel şeyler olacak" diye başlayan,
beni hayata bağlayan, deli bir umudum var.
Bugün olmadı mı?
Olsun.Yarın olur...
"Hangi çiçek, diğerini 'sarı açtı' diye ayıplar? Hangi kuş ' farklı ötünce' diğerine yasak koyar? Derisinden, dilinden ötürü ölüyor insanlar. Ah insanlar! Her şeyi bulan, kendini bulamayan insanlar..."
Stephen King
Ateşin gölgesi yoktur. O yüzden insanın içindeki yangını, acısını dışardan bakan göremez. “Velhasıl, derman gelmeyecek yerde derdini tezgâha koyma; incinirsin.”💙