📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Eğer kış baharı yüreğimde taşıyorum deseydi ona kim inanırdı?" diyordu bir yazar...
Bazı eşikler var ki artık bizi hayalet gibi kılıyor... Artık ne kış ne yaz farketmiyor insana. Bir dostum bana "Rüveyda çok üşümemişsen, sıcaklığı en iyi hisseden sen olamazsın:) Henüz zifiri karanlıkta kaybolmadıysan daha güneş gelmeyecektir, sabret" demişti.
Elhamdülillah âlâ külli hâl:)
Bana dair bir şey anladıklarını sananlar, kendi ölçülerine göre kesip biçtiler beni; tamamen zıddım olan bir "idealist" yaptıkları da oldu beni. Hiçbir şeyimi anlamayanlar da didik didik etti beni.