İBrahimklc

İBrahimklc
@Eflunay
Yerinde söz söylemesini bilen özür dilemek zorunda kalmaz.
'Sadakat ya birine doğru koşmaktır, ya birinden kaçmaktır..Sadakat erdem değildir aslında sevgiden kör olmaktır.. Hep kaçtığın şeye eninde sonunda yakalanmaktır sadakat.Yemin etmeden bir daha düşün.. Çünkü; sadakatle başlayan her şey ihanetle biter.'
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“İnsanı insan yapan, yüzüne güzellik katan ve onu sevdiren tek şey kalbinin temizliğidir. Yoksa hepimiz aynıyız, etten ve kemikten oluşmuş bedenleriz. Bizi birbirimizden ayıran tek şey kalplerimizin özelliğidir.” 
Hayat ve İnsan
Hayat ve İnsan

Mihri Revzen

@mihrevzen
·
"Eğer kış baharı yüreğimde taşıyorum deseydi ona kim inanırdı?" diyordu bir yazar... Bazı eşikler var ki artık bizi hayalet gibi kılıyor... Artık ne kış ne yaz farketmiyor insana. Bir dostum bana "Rüveyda çok üşümemişsen, sıcaklığı en iyi hisseden sen olamazsın:) Henüz zifiri karanlıkta kaybolmadıysan daha güneş gelmeyecektir, sabret" demişti. Elhamdülillah âlâ külli hâl:)
Hayat ve İnsan
Bana kalırsa insanın en iyi tanımı şöyle olmalı : iki ayaklı nankör bir yaratık...