"Eğer kış baharı yüreğimde taşıyorum deseydi ona kim inanırdı?" diyordu bir yazar...
Bazı eşikler var ki artık bizi hayalet gibi kılıyor... Artık ne kış ne yaz farketmiyor insana. Bir dostum bana "Rüveyda çok üşümemişsen, sıcaklığı en iyi hisseden sen olamazsın:) Henüz zifiri karanlıkta kaybolmadıysan daha güneş gelmeyecektir, sabret" demişti.
Elhamdülillah âlâ külli hâl:)