Efsa Demir

Efsa Demir
~Bir ben vardır bende, benden içeri.~
Okul Öncesi Öğretmeni
İDÜ
İzmir
76 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Hayırlı bayramlar
Sahi neydi bayram? 1 gece önceden ütülenmiş elbiselerimizi baş ucumuza koyup uyumak mı? Şekerlikteki en büyük en güzel şekeri yemek mi? Ya da topladığımız harçlıklar mı? Sanmam.. Şimdi en güzel elbisemi ütüleyip uyusam, en güzel şekeri yesem veyahut topluca para toplasam tutar mı eski bayramların yerini? Önemli olan içimizdeki o heyecandı. Tutkulu bekleyişlerdi. Şimdi kaçımızın içinde kaldı o heyecan?
Hayat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

Efsa Demir

, bir kitap okudu
Puan vermedi·140 syf.·
15 günde okudu
·
2021 7. kitabı
Fyodor Dostoyevski
7.9/10 · 159,7bin okunma
Ama insanoğlu aptal olmasa bile dehşetli nankördür.
İnsan
Kendi kendime macera hayalleri kuruyor, kafamda kurduğum bir hayatı yaşıyordum. Durup dururken, ortada fol yok yumurta yokken kendi kendimi gücendirdiğim çok oldu; aslında hiç sebep hiç sebep olmadığını bildiğim halde kendimi öyle dolduruyordum ki, sonunda gerçekten gücenip içerliyordum.
Sayfa 19·Kitabı okudu
Hayat