Her gün bir dikdörtgen prizmasından çıkıp başka bir dikdörtgen prizmasına giriyoruz ve bu döngü böyle devam ediyor peki hangimiz bunları bırakıp hayallerinin peşinden koşuyor, pek çoğumuz bunu düşünemiyoruz bile bence artık gözlüklerimiz çıkarıp bir etrafa bakama zamanı geldi. Şahsen ben bu monoton hayattan çok sıkıldım peki siz??