Ebrulii.t

Ebrulii.t
@Egece
Aydınlığı düşünüyorum. Yolumuzu güç bulacağız.
1000Kitap
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birinden korkunca ondan nefret edersiniz ama boyuna da düşünüp durursunuz onu. Kendi kendinizi aldatırsınız; aslında kötü değildir dersiniz. Ama onu görünce, tıpkı nefes darlığına tutulmuş gibi olursunuz, soluk alamazsınız.
1000Kitap
Neyiz biz? İnsan mı? Yoksa hayvan mı? Yoksa vahşiler mi?
1000Kitap
Her şeyin bir doktoru vardır. Kafanızın içinin bile bir doktor vardır.
1000Kitap