“ Ben , son derece aceleci , süre bitecek diye bunca stres altındaki , yarını düşünmemek için şimdiki zamana açgözlülükle sarılmış olan çevremdeki yetişkinlere bakarak , bir ömrün kısacık sürede geçip gittiğini çok erken anladım …Ama yarından çekinmenin nedeni şimdiki zamanı inşaa etmeyi bilmemektir ve şimdiki zamanı inşaa etmek bilinmeyince bunun yarın yapılabileceği söylenir , ama bu da berbat bir şeydir , çünkü yarının daima bugün olduğunu görmüyor musunuz?”
“ Bedenin çöktüğünü , dostların öldüğünü , herkesin sizi unuttuğunu , sonun yalnızlık olduğunu unutmamak gerek .Bu yaşlıların da bir vakitler genç olduğunu , bir ömürlük zamanın gülünç olduğunu , bir gün yirmi
yaşında ertesi gün seksen yaşında olunduğunu da unutmamalı.”
Anneler cam kırıklarından oluşur. İnsan , sevilir , başka insanlarca sevilir . İnsan , özler , başka insanlarca özlenir . İnsanı en çok annesi sever, en çok annesi özler . İnsan en çok annesini sever , annesini özler …