Egon

Egon
@Egon
Neden? Niye? Ne yapmak için? Nerede? Nasıl? Yaşamak delilik değil mi daha? -F. Nietzsche-
Düşün,başına geleni kavrayamayacak kadar küçük yaratık o murdar; karanlık,soğuk yerde,ufacık eliyle sızlayan göğsünü yumruklayarak gözyaşları döküyor, "Tanrıcığı"na onu koruması için yalvarıyordu. Bu saçmalığa akıl erdirebiliyor musun sen dostum, kardeşim, dindar rahip adayı? Bu saçmalığın ne gereği var; dünyada varlığının nedeni ne? Bu olmasa,insan iyilikle kötülüğü ayırt edemeyeceği için yaşayamazmış derler.Bu kadar pahalıya patlayan iyilikle kötülüğün canı cehenneme! Bir yavrunun "Tanrıcığı"na döktüğü gözyaşları dünyanın bütün bilgisine bedeldir.
Sayfa 322·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖

Egon

, bir kitap okudu
Puan vermedi·1008 syf.·
Beğendi
·
2019 60. kitabı
Fyodor Dostoyevski
9/10 · 45,4bin okunma

Egon

, bir kitap okudu
Puan vermedi·161 syf.·
2019 57. kitabı
Leonard Mlodinow
8.7/10 · 1.619 okunma