Dolayısıyla görüşlerimizi genelleştirmeli ve öğrencimizi soyut bir insan, insan yaşamının olası tüm sıkıntılarına açık bir insan gibi görmeliyiz. İnsanlar bit ülkenin toprağına bağlı olarak doğsalardı, tek bir mevsim bütün yıl sürdeydi, kimsenin talihi hiçbir zaman değişmeseydi, mevcut uygulama bazı açılardan doğru olacaktı.