Neşe

Neşe
@Ekinnnn
Değmedi, değmiyor, değmeyecek...
"Neden kendini hep geri çekiyorsun?" Kendinden bahsetmeyi sevmiyorsun. Bu hep böyle miydi?" "Yanılıyorsun... Ben buyum. Hep böyleydim..." "Sanmam... Bu görüntünün bir zırh olduğunu düşünüyorum..."
1000Kitap
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Okumaktan başka yapılacak işim, gidecek tek yerim yoktu, çünkü çevremde saygıya layık, beni kendine çekecek bir meşguliyet bulamıyordum.
Yalnız ölmek için doğmuş, Kalabalık insanlarız... Çok seveceğiz, Yalnız ve pişman öleceğiz...
Ben kimseyi üzmeyince Benide üzmezler sandım. İnsanım işte maalesef yanıldım.
Doğdu, sevinçten ağladılar. Öldü, acıdan ağladılar. O, bu arada yaşadı, hiç düşünmediler. Özdemir ASAF