Neşe

Neşe
@Ekinnnn
Değmedi, değmiyor, değmeyecek...

Neşe

, bir kitap okudu
Puan vermedi·325 syf.·
2019 14. kitabı
Mehmet Rauf
7.5/10 · 50,1bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bağışla
Mutluluğa hep geç kalırım Hep erken giderim mutsuzluğa Ya herşey bitmiştir çoktan Ya hiçbir şey başlamamış Aziz Nesin
Felsefe
"Aynı günde dört mevsime şahit olmak gibi bir şey bu. Önce özlüyor, sonra ağlıyor, akşamları küsüyor, geceleri çok seviyorum." Özdemir Asaf
Benim mezarlığımda ölü yok; Hep yaşamış olanlar var.. Anılarım bir yerde Dinmeksizin acıyor, Günbegün, Bundan. Güldüğümü görenler Bana bakıyor Görüyorum.. Ağlasam geçer, Biliyorum. Ağlanmıyor...