Neşe

Neşe
@Ekinnnn
Değmedi, değmiyor, değmeyecek...
En iyisi düşünmemekti Kaçmaktı Kendi içime kaçmak Fakat bir içim varmıydı? Hatta ben varmıydım? Ben dediğim şey, bir yığın ihtiyaç, azap ve korku idi. Ahmet Hamdi Tanpınar
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Durmadan düşünüyorum Ne kadar çok öldük yaşamak için Onat Kutlar
Felsefe
Güzel şeyler olsun artık Mesela "İnsanlar insanları kendi gibi sevsin"

Neşe

, bir kitap okudu
Puan vermedi·448 syf.·
2019 16. kitabı
Suzanne Collins
8.7/10 · 24,2bin okunma

Neşe

, bir kitap okudu
Puan vermedi·384 syf.·
2019 15. kitabı
Suzanne Collins
8.8/10 · 33,5bin okunma