Neşe

Neşe
@Ekinnnn
Değmedi, değmiyor, değmeyecek...
Suskunluğun siyah okyanusundaki cam fanuslu bir dalgıç gibi yaşıyordu insan, kendisini dış dünyaya bağlayan halatın kopmuş olduğunu ve o sessiz derinlikten hiçbir zaman yukarı çekilmeyeceğini ayrımsayan bir dalgıç gibi hatta.
Felsefe
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Bize hiç bir şey yapılmadı, yalnızca tam bir hiçliğin içine koyulduk, çünkü bilindiği gibi dünyada hiçbir şey insan ruhunu hiçlik kadar baskı altına alamaz."
Felsefe
"Neden kendini hep geri çekiyorsun?" Kendinden bahsetmeyi sevmiyorsun. Bu hep böyle miydi?" "Yanılıyorsun... Ben buyum. Hep böyleydim..." "Sanmam... Bu görüntünün bir zırh olduğunu düşünüyorum..."
1000Kitap
“İçimde hiçbir arzu yoktu. Ne geçmişi, ne geleceği düşünmüyor, ancak yaşamakta olduğum anları biliyordum. Ruhum rüzgarsız ve kırışıksız bir deniz gibi sakindi.” 
1000Kitap
Ne doğan güne hükmüm geçer , ne halden anlayan bulunur...